Megvolt az elso munkanap. Mit mondjak nem ilyennek kepzeltem. A tajvani hajogyari tapasztalataimat messze folul ill. alulmulja. Felulmulja a precizitasban, szervezettsegben es alul a megrendolohoz valo viszonyukban. Nem arrol van szo, hogy nem respektalnanak minket, de az ahogy az orrukat hordjak (fenn) az bicskanyitogato. A hajo maga gyonyoru. Gyonyoru es nagy. Nagyon nagy. Mas dolgom nem leven csatlakozam Vadimhoz (meg Tajvanrol ismerem) es vegig vizslattuk az uzemanyag tankokat. A 4-es es az 5-os valamint a kozep tankok egyuttes kapacitasa 7000 tonna 96%-os feltoltesnel. Ossz uzemanyag kapacitas 11000 tonna. Kell is ennyi ha figyelembe vesszuk, hogy teljes sebessegu hajozas eseten a napi fogyasztas 280 tonna korul van. A tank aljatol a tetejeig (tanktop) a tavolsag 32 meter. El is faradtam a sok lepcso maszasba. Holnap ha nem szakad az eso container tesztnek nezek elebe. A site crew-tol eltekintve egyedul vagyok, igy van mit csinalnom. A gepuzemvezetom csak tiz nap mulva varhato. Nem igy szokott ez lenni regen, de tudjuk mindnyajan, hogy krizis van.
Elso nap
2010.05.18. 13:41 malay
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://hajoepites.blog.hu/api/trackback/id/tr502012653
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.