HTML

ULCV epitesen Del Koreaban

Itt majd egy naploszeru beszamolo lesz fellelheto.

Friss topikok

  • zsomatograf2: 2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni... (2016.07.13. 15:50) szombat 05.06.10
  • marabou: ... jó a zene... a repülö-pilot job pedig egy nagyon "veszélyes üzem"! De legjobban a bulbaorr-fel... (2013.01.02. 20:18) vasarnap 27.06.10
  • marabou: ... ez tan-, és vizsgaanyag, a hosszujaratu kapitanyin? Öröm nezni az izmok es a rutin harmoniajat... (2013.01.02. 19:49) Kenyersutes II.
  • comp: A totalcar.hu-ról találtam ide, nagy élvezet volt végigolvasni a blogot. Én is várom a folytatást. (2011.01.08. 12:54) Folyt. kov.
  • amatőr: Köszi a részletes válaszra mutató hivatkozást a belsőség blogon feltett kérdésemre! Az érdekelne ... (2010.12.08. 13:13) Sea trial III.

Linkblog

szombat 05.06.10

2010.06.05. 13:39 malay

 

Ket keres erkezett, hozzam a napokban:
-          Az egyik arra kert, hogy ne hagyjam abba a naplo irast,
-          A masik pedig arra, hogy halasszam el a torles idopontjat, mert meg nem volt ideje vegig olvasni.
Az irashoz tenyleg nincs sok kedvem, de ha mar font hagyom szonyszulott gyermekem, meg egy-par napig, akkor adok is hozza. Ma is dolgoztam, de nem ez az erdekes, hanem a tegnap tortentek.
Mentocsonak terheles probat felugyeltem. Ez sem nagy dolog, egyszeruen csak annyi, hogy a mentocsonak darut kihajtjak a vizfole, majd egy gumibalont helyeznek a csonakba, amit vizzel toltenek meg. Kb. (egeszen pontosan) 3 tonnat. Ha a feltotltes meg van, hagyjak hogy ott lifegjen. A fekeknek abban a pozicioban kell megtartaniuk, ahol volt, nem engedve egy jottanyit sem. Ennyi.
Ekkor jot a meglepi….:-) Az egyik horogba akasztott szem szetnyilt, majd ahogy a csonak
 
zuhanni, ill. lendulni kezdett, a masik szem kiakadta horogbol, majd feltegla uzemmodban, jo 30-35 meter magasbol a vizbe toccsant. Total kar mondanom se kell. Most kell egy uj csonak, meg egy komplett mentocsonak daru. (az is megrottyant)
Szerencsere senki sem serult meg.
Egy kedves ismerosomnek mar mondtam korabban, de itt is megismetlem, nem szegyelem bevallani, hogy en alapjaban veve roppant gyava ember vagyok, ezert soha, de soha nem engedem az embereim a mentocsonak gyakorlat alkalmaval addig beszallni, mig a csonak vizet nem er. Teszem ezt pusztan azert, mert nem lenne batorsagom a szerencstlenul jart kollegam csaladjanak megirni, hogy az en baromsagom (arroganciam) miatt vesztettek el ferjuket, szeretojuket, apjukat, testveruket stb. Az okos, mas hibajabol tanul, (a hulye magaebol sem) es ez nem kozhely. A hajozas veszelyes uzem. (na ez viszont az volt)
Kivetelek termeszetesen itt is vannak mint pl a  “freefall lifeboatot”, lasd a kis filmet alabb, mellyel magam is leszoktam menni.  Az alak a vezetoulesben en vagyok. Mielott valaki rosszindulatuan megjegyezne, hogy mi a f…szt rangatok, elmondom, hogy nem azt, hanem a hydraulikus elengedo szerkezetet pumpalom.
 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoepites.blog.hu/api/trackback/id/tr542058532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungarisztan 2014.05.15. 02:00:10

Még jó, hogy nem hagytad abba a blogot!
Milyen érzés ez a placcsanás?

zsomatograf2 2016.07.13. 15:50:59

2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni, például ezt is. :-)
süti beállítások módosítása