HTML

ULCV epitesen Del Koreaban

Itt majd egy naploszeru beszamolo lesz fellelheto.

Friss topikok

  • zsomatograf2: 2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni... (2016.07.13. 15:50) szombat 05.06.10
  • marabou: ... jó a zene... a repülö-pilot job pedig egy nagyon "veszélyes üzem"! De legjobban a bulbaorr-fel... (2013.01.02. 20:18) vasarnap 27.06.10
  • marabou: ... ez tan-, és vizsgaanyag, a hosszujaratu kapitanyin? Öröm nezni az izmok es a rutin harmoniajat... (2013.01.02. 19:49) Kenyersutes II.
  • comp: A totalcar.hu-ról találtam ide, nagy élvezet volt végigolvasni a blogot. Én is várom a folytatást. (2011.01.08. 12:54) Folyt. kov.
  • amatőr: Köszi a részletes válaszra mutató hivatkozást a belsőség blogon feltett kérdésemre! Az érdekelne ... (2010.12.08. 13:13) Sea trial III.

Linkblog

masodik nap

2010.05.19. 12:39 malay

 

Ahogy azt irtam tegnap ma a kontainer tesztet felugyeltem. Nem kell itt semmi nagy dologra gondolni, az egesz procedura meglehetosen egyszeru, bar kisse faraszto. Egy parti daru segitsegevel beemelnek egy 40 (vagy 20) labas kontener keretet a raktarba es mindenegyes sorban ellenorizzuk, hogy jol ul e a raktar padlora hegesztett rogzito elemeken ill., hogy leeresztes kozben nem szorul e valahol a vezetosinek kozt. Tekintettel a hajo meretere, egeszen elkepeszto a megkivant precizitas. Hihetetlen de igaz, hogy adott rakodasi szituacioban akar meg is szorulhat a kontener a vezetosinek kozott a torzios eroktol, arrol mar nem is beszelve, hogy egy “hulye” elso tiszt akar el is “torhet” meg egy ilyen meretu hajot is. Extremnek hangzik, de igaz. A raktarba 17 kontenert lehet egymas melle helyezni 11 magasan. A matematikat ratok bizom. Egy standard kontener 8.5 lab szeles ill. magas, a hossza pedig 20 ill. 40 lab lehet. (csak a nem tengereszeknek irom ide, a szamitast megkonnyitendo, hogy 1 lab az 0.3048 meternek felel meg)
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoepites.blog.hu/api/trackback/id/tr552015222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása