HTML

ULCV epitesen Del Koreaban

Itt majd egy naploszeru beszamolo lesz fellelheto.

Friss topikok

  • zsomatograf2: 2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni... (2016.07.13. 15:50) szombat 05.06.10
  • marabou: ... jó a zene... a repülö-pilot job pedig egy nagyon "veszélyes üzem"! De legjobban a bulbaorr-fel... (2013.01.02. 20:18) vasarnap 27.06.10
  • marabou: ... ez tan-, és vizsgaanyag, a hosszujaratu kapitanyin? Öröm nezni az izmok es a rutin harmoniajat... (2013.01.02. 19:49) Kenyersutes II.
  • comp: A totalcar.hu-ról találtam ide, nagy élvezet volt végigolvasni a blogot. Én is várom a folytatást. (2011.01.08. 12:54) Folyt. kov.
  • amatőr: Köszi a részletes válaszra mutató hivatkozást a belsőség blogon feltett kérdésemre! Az érdekelne ... (2010.12.08. 13:13) Sea trial III.

Linkblog

pentek 16.07.10

2010.07.16. 04:07 malay

Kiastam a csatabardot…. Megkezdtem a garancia reklamacios hadjaratot. A Samsungnak en, nekem pedig a Samsung lett az elso szamu kozellenseg.
Hajok eseteben  a garancia idoszak altalaban  3 ev (persze gyartoja is valogatja), mig a fogepre 3+, megegyezes szerint.
Kinai cuccok eseteben ez lehet “eletre szolo” is (lifelong guarantee), de mint azt tapasztalatbol bizonyara ti is tudjatok, naluk az elettartam mas jelentessel bir mint nalunk, igy az tobbnyire nem haladja meg az egy hetet, sokat mondok ha 10 napot.
A Koreaiak, bar nagysagrendekkel jobbak mint a Kinaiak, de azert itt is van mit reklamalni. Elso nap totalis tamadast inditottam es 38 “claimmel”, probaltam az arroganciajukat megingatni. Ugy tunik sikerrel, mert tobb telefont is kaptam, kulonbozo osztalyokrol. Tobbsegukben nuansznyi hulyesegeknek tunhetnek az altalam reklamalt dolgok, de ha arra gondoltok, hogy ti sem vennetek at a “car dealertol” egy osszekarcolt autot, itt sem mas a helyzet. Boklaszok le-fol a hajon es valahogy mindig megakad a szemem, valami hulyesegen. Nem szokasom mas munkajanak fikazasa, de itt, most ezert fizetnek, hat kielem magam. Nezegetem a szerkezeti kialakitasokat, butorokat, berendezeseket, cimkezest, festest, egyszoval mindent.
Az elektromos berendezesek, mar egy masik teszta. A tobb szaz vagy akar ezer kilometernyi kabel csomozasa kozben elofordulhatnak “elkotesek”. Ettol fuggetlenul, azoknak is ugy kell mukodniuk, ahogy az a specifikaciojukban le vagyon irva. Ma hajnalban pl. (negy-nyolcas orseget adok) a hid vezerlo konzoljan bogarasztam, amikor is valami aljas, szamomra is erthetelen okbol belemasztam az egyik berendezes menujebe. Ugy hivjak ezt adolgot, hogy: “Navitwin IV - Heading management system”. Az a feladata, hogy a giroszkopikus tajolokrol ill. a magnesesrol szipkazza le az adatokat, majd tovabbitsa a robotkormanynak. No ott van egy olyan opcio,hogy automatikusan (a GPS-tol) szerzi meg az adott geografiai helyen levo “variacio” erteket. Kezire volt allitva, hat en attetem automatara. Kis ido elteltevel,meg is jott a varva vart hibajel. Claim 12. :-). Marhsag mondhatna valaki, mi ertelme kukacoskodni valami miatt, amit ugysem hasznal soha az ember.
Azert, mert hadd dontsem mar el  en, hogy akarom e hasznalni az adott opciot, vagy sem. A tulaj fizettett erte, akkor mar mukodjon. (Uri Geller – MUKODJ)
Nalam a Stockholm syndroma nem jon be. Valahogy nem tudok azonosulni fogvatartartoimmal.

Nem dicsekveskent, de meg emlitem, hogy a futoproba utan ket allasajanlattal is megleptek. Az egyik Hamburgba szolt volna (nautikai szuperintendansnak) a masik pedig Manilaba, nem fogjatok kitalalni......nautikai szuperintendansnak. Mindkettot udvariasan elharitottam.Azok utan viszont  amit a technikai igazgatotol kaptam a legutolso talakozasunkkor, ugy tunhet, hogy elhamarkodottan dontottem. Azzal az elmebeteg otlettel allt elo, hogy jojjek vissza Koreaba a masik harom hajo epitesere is. Nem tudom mit latott bennem, mert ugyan egy kis "boros szexben vagy bondage-ban" benne vagyok, de a szado-mazo, hatarozottan nem az en mufajom.Kertem egy kis gondolkodasi idot, abban remenykedve, hogy hatha elfelejtkezik rolam, en pedig visszamehetek vegre valahara "normalis tengeresznek".
Itt mar tiz napja folyamatosan esik az eso. Az ereim felvagasaval meg varok egy keveset, de az mar megfordult a fejemben, hogy jartamban keltemben, majd "megbotlok" valamiben, vagy a fejemre ejtek valamit es orvosi tanacsra valahogy megszokom innen.A helyzet nem ennyire remenytelen, csak sirok egykevest, hatha megsajnal valaki:-).
Jovo honap kozepen ket napra Japanba utazom, mert le fog jarni a koreai vizumom. A helyi rendelkezesek nem teszik lehetove a hosszabbitast, igy a kiskaput kihasznalva (kell hogy legyen kilepteto pecset az utleveledeben ) atruccanok Fukokaba. Mivel semmi nemu "bonded" aru nincs a hajon (cigaretta, alkohol) mar tudom is, hogy mit fogok ott csinalni. Valoszinuleg, majd elcsipegetek egy kis sushit az elso utamba kerulo etteremben, megiszom hozza egy liter saket, osszeverek nehany geishat es legvegul majd kezetfogok nehany szamurajjal.Ez a terv...., hogy mi lesz a vege, arrol majd kesobb szamolok be.

Udv,

Laci

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása