HTML

ULCV epitesen Del Koreaban

Itt majd egy naploszeru beszamolo lesz fellelheto.

Friss topikok

  • zsomatograf2: 2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni... (2016.07.13. 15:50) szombat 05.06.10
  • marabou: ... jó a zene... a repülö-pilot job pedig egy nagyon "veszélyes üzem"! De legjobban a bulbaorr-fel... (2013.01.02. 20:18) vasarnap 27.06.10
  • marabou: ... ez tan-, és vizsgaanyag, a hosszujaratu kapitanyin? Öröm nezni az izmok es a rutin harmoniajat... (2013.01.02. 19:49) Kenyersutes II.
  • comp: A totalcar.hu-ról találtam ide, nagy élvezet volt végigolvasni a blogot. Én is várom a folytatást. (2011.01.08. 12:54) Folyt. kov.
  • amatőr: Köszi a részletes válaszra mutató hivatkozást a belsőség blogon feltett kérdésemre! Az érdekelne ... (2010.12.08. 13:13) Sea trial III.

Linkblog

Megerkeztem

2010.05.17. 15:42 malay

16.-an reggel 9-kor intettem bucsut a csaladomnak es 30+ ora repules utan vegre ma (17. 05.10) este nyolckor megerkeztem Pusanba. Egeszen pontosan Geoje do szigetere a Samsung hajogyarba. A szallas elfogadhato, (http://geojeoasis.co.kr/web/002/?s=12) bar a reggelibol az mar latszik, hogy nem lesznek fogyokura problemaim. 9-re jon ertem az ugynok. Delelott talalkozom a site crew-al, majd bejarom a hajot. Ma meg fenykepezogepet nem viszek, de igerem, hogy a jovoben rengeteg fotot, meg kisfilmet fogok kesziteni.

1 komment

Címkék: korea hajo hajoepites

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoepites.blog.hu/api/trackback/id/tr712010332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makkörlö 2010.05.19. 19:40:31

nos csak köszönheti az olvaso, hogy a sok munkád mellett beszámolot irsz. Egy hajo seatrial-t intézni bizony felelösségteljes dolog, és még szakembereknek is egy érdekesség.

Nagyobb hajo, nagy gond, - minden csaknem annyival több gond, amennyivel nagyobb. Érdekes az üzemanyag tartály rész, nos nagy hajó gyakorlatod során a nehézdiesel felfütési - hömérsékleti állandok, okoznak fejtöréseket. A szonda chart-ok hitelességével lehet probléma, igen nagy a szorás
süti beállítások módosítása