HTML

ULCV epitesen Del Koreaban

Itt majd egy naploszeru beszamolo lesz fellelheto.

Friss topikok

  • zsomatograf2: 2016-ban még mindig jó, hogy nem került törlésre a blog. Rengeteg érdekes dolgot lehet itt találni... (2016.07.13. 15:50) szombat 05.06.10
  • marabou: ... jó a zene... a repülö-pilot job pedig egy nagyon "veszélyes üzem"! De legjobban a bulbaorr-fel... (2013.01.02. 20:18) vasarnap 27.06.10
  • marabou: ... ez tan-, és vizsgaanyag, a hosszujaratu kapitanyin? Öröm nezni az izmok es a rutin harmoniajat... (2013.01.02. 19:49) Kenyersutes II.
  • comp: A totalcar.hu-ról találtam ide, nagy élvezet volt végigolvasni a blogot. Én is várom a folytatást. (2011.01.08. 12:54) Folyt. kov.
  • amatőr: Köszi a részletes válaszra mutató hivatkozást a belsőség blogon feltett kérdésemre! Az érdekelne ... (2010.12.08. 13:13) Sea trial III.

Linkblog

szerda 26.05.10

2010.05.26. 01:28 malay

Egy masik forumon felmerult egy kerdes az uzemanyag tankokkal kapcsolatban. Utana neztem, erre 4 tank all a rendelkezesre, ahol kb. 8500 tonnat tudunk tarolni. A maradek 3000+ tonna a a settling (ullepito) a day (napi) ill. az overflow (tulfolyo) tankokba megy. Mind a negy tank a felepitmeny alatt helyezkedik el. Meg ilyen hajon sem voltam, de hat mindig kell, hogy legyen egy elso alkalom. Eddigi praxisomban sem kertem soha egyetlen gepuzemvezetot sem az uzemanyag shiftelesere. (egyik tartalybol a masikba toltesere, hogy kedvezobb uszashelyzetet erjunk el). Erre itt nem is lesz mod. Fiatal elso tiszteknek ez a maniaja, ami valahol ertheto, hisz egyszerubb, mint a rakomany atszervezesevel piszmogni. Voltam olyan hajon elso tiszt ahol volt egy foberlo (APL- American President Line) , meg negy alberlo (ANL, Happag Lloyd, CMA-CGM, Hamburg Sud, mint slot charterer). Mindenki beszerette volna rakni az arujat ez ertheto, de mire kitalaltam a megfelelo szekvenciat, mar jojoztak a szemeim, hogy a ver vizeleserol mar ne is beszeljek. Volt, hogy ot, hat orat piszmogtam a plannerrel (rakomany tervezo), mire kiadtam az ok-t a rakodasra. ......Itt, szerettem volna, ha csak vazlatokban is ismertetni a problema mibenletet, hogy kedves nem tengeresz olvasoim (Aranyszem es Ez vagyok) is ertsek, de mire atgondoltam, hogy mit is kene irnom, rajottem, hogy ezt, itt, ezen a forumon, teljesseggel lehetelen megtenni. Sajnalom. Erjetek be annyival, hogy nem egyszeru. Ugy gondolna az ember, hogy nem lehet valami nagy dolog, hisz uniform boxokat kell egymas tetejere elhelyezni, de higgyetek el nekem, hogy nem igy van. Nem celom misztifikalni a dolgot, de, hogy komplex a dolog az biztos . Mit gondoltok en mibe oszultem, kopaszodtam bele? Maig tisztelettel gondolok a general cargo (darab aru) szallito hajok elso tisztjeire, parancsnokaira, ahol minden szallitando darab lehetett (es volt is) mas formaju, mas sulyu. Elenken el az emlekezetemben, ahogy harmadik es masodik tisztkent harcoltam lent a raktarban a munkasokkal kis tulzassal minden egyes kobcentimeterert  A rakomany kotozeset, mar nem is emlitem. A general cargo korszaknak vege van (megolte a container business), boritsa a feledes jotekony homalya. 6.-ig bezarolag egy csomo dolgot kene befejezni, mert kivagnak bennunket az obolbe dontes probara (inclining experiment). Meg mindig nincs gepuzemvezetom. Mint csendestars, delutan megyek a a segedgepek es a generatorok terheles probajara. Majd igyekszem nagyon intelligens kepet vagni, mert amugy lovesem sincs a dologhoz. Igaz ami igaz, nem is fogjak a velemenyem kerni, van itt arra egy elektrikus meg egy gepesz. En csak kivancsiskodni megyek. Nagy fiuknak is kell jatekszer. Ha mar nekem ekkorat adtak, akkor hadd nezzem meg mar belulrol is, hogy, hogy mukodik, akik meg azert vannak itt, azok majd ujra osszerakjak.

Szólj hozzá!

Címkék: samsung del korea hajoepites kontener hajogyar

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoepites.blog.hu/api/trackback/id/2031908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása